18 Mayıs 2012 Cuma

minicik bi mucize daha geliyo =)

Evet arkadaşlar öncelikle hayırlı Cumalarınız olsun...

E gelelim müjdeli habere ,) bildiğiniz gibi 1 tane 4 yasında oğlum var . sürpriz bi şekilde ona kardeş geleceğini ögrendim.5 gün önce öğrendim hala şoktayım hiç beklemiyordum çünkü . ama bizi cok mutlu etti .tabi ilk hamileliğime göre olan bulantıları saymazsak iyi gibiyim . henüz doktora gitmedim , kaçhaftalık bilemiyorum. bu güzel Cuma günü dualarınızı bekliyoruzzz... hayırlı saglıklı bi evlat olur inşallah tabi bana da boool bol sabır dileyin cok ihtiyaccım olacak =) 2 cocukla nasıl başedilir bilemiyorum bakıp görcez artık...

yurtdışı postu hazırlayacaktım ama rahatsızlığım derken üstüne birde yatılı misafirler derken baya boşlamış oldum...
kusuruma bakmayınız lütfen...

müjdeli haberi de duyurdum artık gideyim malum mutfaga giremiyorum ama yemek hazırlamam lazım bak derken bile içim bulandı :( nasıl gecer böyle zaman off off.......

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder