20 Mart 2012 Salı

cocuk olmak

merhabalar......
hafta sonu oyuncakcıya giripte nereye kosacagını, hangi oyuncagı alacagını şaşıran, birini bırakıp birini alan,sizin müdahalenize de asla izin vermeyen,şunu alalım oğlum diyince azar işttiğiniz bi çocuğunuz var mı?
benim var :) bu hafta sonu yaşadıklarımız bunlardı.

cok büyük kepçe hayranıdır oğlum. her gidişte kepçeyle döneriz eve....anlayacagınız oglumun bir kepçe koleksiyonu var :) bu seferde öyle oldu bir inşaat setine sarıldı bırakmadı.ben daha cok el becerisini geliştirecek şeyleri seçip göstersemde fırcayı yedim resmen."ozaman sen onu al ben bunu alacagım,ben oynayacagım bunula." dedim ve bu çivi setini de aldım

 gercektende ben oynadım.cok eglendim. nasıl yapmışım ama balığı :D tabi bunu gören oğlum geldi yanıma "yardım edeyim mi anneciğim" diyerekten...beraber söküp tekrar balık yaptık cok sevdi bu oyunu. inşaat oyuncaklarına bakmıyo artık...ahh ahh bu cocuklar anne sözü dinlemeyi ne zaman ögrenecekler?

ve bu cerceveyi aldık daha resim bile yerleştiremeden oyuncak oldu. oyun oynuyo oğlum bununla.sürüp duruyo yerlerde arabası oldu resmen :) ama camı kırılır bi yerini kesecek diye korkup uzanamayacağı yükseklikde yerini aldı .




bizden haberler bunlardı var mı sizin hafta sonu maceranız ?
sevgiyle kalın.....

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder