15 Mart 2012 Perşembe

ne yaptım...ne yapıyorummm....

merhabalar...
Ben yaklasık 1,5 senedir tezhiple ilgileniyorum.yaptığım birkaç tabloyu paylaşmak istedim.Bakalım beğenecek misiniz...unutmayalım ben bu işte coooook acemiyim.usta olmak için kırk fırın ekmek yemem lazım. Bu iş de sivas'da cok mümkün değil...Tayin olup istanbul'a yerleşir yerleşmez usta hocalardan alacağım dersle ( ki inşallah alabilirim ) daha güzel ve az hatalı işler yapmayı planlıyorum =)

   evett  İLK yaptığım tuğra besmeleyi görüyorsunuz aşagıda......


bunlar da yeni biten son rutuşlarını tamamladım bile ...


bu da şimdi yaptığım henüz bitmedi biter bitmez karşınızda olcak inşallah :)


NASIL BULDUNZ ARKADAŞLAR...
BÜYÜK BİR HEVESLE YAPIYORUM....İNANIN COK RAHATLATIYOR VE HUZUR VERİYOR
YORUMUNUZ BENİM İÇİN COK KIYMETLİ OLACAK UNUTMAYIN.
HOÇÇAKALIN..........

2 yorum:

  1. Fotoğraflar, hiç de acemice görünmüyor, çok hoşuma gitti, böyle bir sanatı seçmen de çok hoş, ellerine sağlık, seni ilgiyle izleyeceğim, yeni paylaşımlarını merakla bekliyorum sevgiler
    AYŞENUR

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. güzel yorumunuzla beni cook mutlu ettiniz cok teşekkür ederim
      inşallah daha sık paylaşımlar yapabilirim.
      kucak dolusu sevgilerle

      Sil